De baan
- Je werkt met veelgebruikte technieken in de markt, zoals Microsoft Server, Office 365, EndPoint Manager (Intune), Azure, Citrix, Ivanti en SafeNet
- Je signaleert en registreert wijzigingen voor je collega’s van beheer
- Je maakt onderdeel uit van een team: als je ziet dat het aantal wachtenden snel oploopt, spring je bij zodra je kunt
- Je blijft goed met (interne) klanten, derde partijen, leveranciers, oplosgroepen en servicemanagers communiceren
- Je houdt de werkinstructies bij en ondersteunt interne collega’s bij vragen
Jouw profiel
- Afgeronde mbo-opleiding ICT (of vergelijkbaar) niveau 3 of 4, maar we staan ook open voor (nog) niet-afgestudeerden
- Bij voorkeur enige ervaring in een servicegerichte (ICT-)omgeving
- Belangstelling voor ICT
- Je stelt de klant centraal in het vinden van oplossingen
- Jij bewaart het overzicht en schakelt snel
- Je bent empathisch en kan begrijpend luisteren, waardoor jij de juiste prioriteiten kunt stellen voor een melding
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kunt gemakkelijk contact leggen
- Je bent positief, gemotiveerd en enthousiast
De solicitatieprocedure
Is dit dé vacature voor jou? Solliciteer dan direct!
Heb je interesse gekregen in deze uitdagende detacheringsopdracht? Solliciteer direct via de onderstaande knop. Wil je liever een van onze recruiters spreken? Bel Rudy Mol via 06-43822288 of Tom Lalisang via 06-39191233. We maken graag kennis!
Solliciteer nu!